بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست برای من بیمار نارسایی کلیه است همانطور که من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست برای من بیمار نارسایی کلیه است همانطور که من

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang تصمیم درست برای من نارسایی کلیه بیمار YoDesde است که من مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص داده شد، چیزی می تواند انجام. همسر من است به حمایت از خانواده ام. من را به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang آمده، در اینجا شرایط من می شود یک بهبود بزرگ. من می توانم خانواده ام دوباره حمایت می کنند. بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang حق انتخاب من است.

در اینجا من درمان طب چینی داده شد. پس از یک ماه از درمان، سطح کراتینین بالا به 532umol / L 880umol / L کاهش یافته بود، اسید اوریک به 266 621 و 24 ساعت سنجش کمی پروتئین ادرار کاهش یافته بود 3-2.44 کاهش یافت 2. لوله دیالیز برداشته شد. من می توانم دیالیز اجتناب کنند.

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang یک تصمیم درست برای بیمار نارسایی کلیه است

من یک سری درمان های طب چینی، نه تنها تحت درمان قرار گرفتند. این درمان سیستمیک از جمله درمان سموم از بین بردن، حمام درمانی پا، سوپ دارویی، فتیلهگذاری درمان، مخلوط مای کانگ، بخار درمان و انما درمان، و غیره است آنها کمک به گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، از بین بردن استاز خون، جلوگیری از التهاب و لخته شدن خون، کاهش ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی. خون من می توان تمیز. این می تواند یک محیط خوب برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه را فراهم کند. سپس تصفیه خون، مواد تشکیل دهنده فعال از داروهای چینی می تواند توانایی خود تعمیر بافت کلیه آسیب دیده، عرضه مواد مغذی ضروری تر تحریک، از بین بردن ایسکمی کلیوی و دولت آنوکسی. بنابراین، آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه به تدریج است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، سطح بالا من کراتینین، اسید اوریک بالا و 24 ساعته سنجش کمی پروتئین ادرار به خوبی اداره می شود.

درمان راحت است و عوارض جانبی nigun تولید نمی کند. تشکر از شما برای کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری شما. شما یک کار خوب.

این احساس یک بیمار نارسایی کلیوی کردم بسیار خوب بهتر، می دهد felicitación.Si بزرگ شما نیز رنج می برند نارسایی کلیه و می خواهد دنبال درمان های جایگزین، شما می توانید دکتر ما توسط واتساپ +8615732170898 مشورت و یا پیام زیر را ترک، ما خوشحال به کمک با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: